Kategori arşivi: Pratik Bilgiler

İşinizi kolaylaştıracak pratik bilgiler

Windows’un “ben ararken bekleyeceksin” sıkıntısından kurtul

Hepimizin en az 1 kes Windows’un aramasına ihtiyacımız olmuştur , beklide aradığınız şey bir resimdi yada bir film , yok hayır bir müzik…

Aramak istediğiniz kelimeyi girdiniz , başladı sizi bekletmeye…

Bekliyor,bekliyor, bekliyor… (Dakikalar geçiyor)

Bu yazının geri kalanını okuyun

Reklamlar

Sosyal ağlarda adınızın kullanılabilirliğini test edin

Sosyal paylaşım sitelerinin hızla arttığı şu dönemlerde,bu sosyal paylaşım sitelerine kayıt olurken isim problemi yaşarız.Bu eminim ki herkesin başına gelmiştir.Örneğin , Adınız Ali  Soyadınız KARA  twitter’a üye olmak istiyorsunuz.

 

Bilgilerinizi girdiniz, birde ne gördünüz ? Kullanıcı Adınız daha önce kullanılıyor…

Ve karşımıza saçma öneriler çıkıyor..

Bu yazının geri kalanını okuyun

Kitap Okumanız İçin Öneriler

Öncelikle iyi günler,

Günümüzdeki en büyük sorunlardan bir tanesi şüphesiz kitap okumayı sevmeyen bir toplum olmamızdır. Kitap okur oranı çok düşük olduğu için maalesef halkımız genel kültür alanında biraz geride kalıyor. Bu yazımızda bunu aşmak için size nasıl okuma alışkanlığı kazanabileceğinize dair birkaç küçük ipucu vericem ve bazı tavsiye kitaplarda bulunucam. Öncelikle kitap okumayı sevmeyenlerin sevmemelerinin en büyük nedeni kitap okurken hayallere daldığı daha doğrusu başka şeyler düşündüğü için kitaba konsantre olamamasıdır. Bir cümleyi üç beş defa okuyunca haliyle kitaptan sıkılıyor ve kitabı kapatıyoruz. Peki neden kitap okurken düşüncelere dalarız bunu düşündünüz mü?

Bu yazının geri kalanını okuyun

Firmalar için Alternatif Ücretsiz Yazılımlar

Öncelikle iyi günler,

Firmaların en büyük sorunlarından birisi şüphesizki yazılım lisanslarıdır. Ofislerde kullanılan yazılımlar fiyatları nedeniyle firmaları zor durumda bırakınca firmalarda lisanssız yazılıma yöneliyorlar ve bununla beraber hem suç işlemiş oluyor ve çok büyük bir riske giriyorlar. Bu yazımızda lafı fazla uzatmadan firmanızda kullanabileceğini popüler ücretli yazılımlara alternatif en kullanışlı yazılımları paylaşacağız.

Bu yazının geri kalanını okuyun