Murat Kimdir ?

Develer tellal , pireler berber iken, ben dedemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken…

Bu tip yazılar yazmayı pek beceremem , ama ilginç bir başlangıç yapmak istedim , ben 29 Kasım 1995 Yılında Günlerden Pazartesi , gece saat 3 sularında dünyaya gelmişim.Gelir gelmez evin düzeni epey bir bozulmuş tabii , sonuçta babam için erkek çocuk geliyordu , “haaayyt,höööyt oğlum geliyor be” derlerken epey bir masraf yapmışlar,tabi dünyaya bu kadar kırıp döken bir çocuk geldiğini baştan bilselerdi,tüm o “haayt,hööyt”leri hiç söylememiş olmayı dilerlerdi,bundan eminim.Bana alınan her ne oyuncak varsa kırar,döker ve kimseye ellettirmezdim, tabi sevdiğim çizgi film başlayınca mutlu olduğumda ki istisnai durumlar hariç.Hani şu mutlu olduğunda ,hiçbir şeyi umursamadığın sadece o mutlu olduğun “An”dan bahsediyorum…Öyle , böyle yaş geldi 12’ye  ve bilgisayar denen teknolojik ayrıca bir o kadar spesifik bir aygıta “Merhaba” demeye…

Not – (Buradan sonrası teorik bilgiler içerir)

Bilgisayarla 2005 yılında tanışır tanışmaz, herkes gibi bende oyunlarla haşır neşir oldum diyebilirim.Ailem bilgisayarla bu kadar iç içe olmamdan büyük sıkıntı duymaktaydı.Ben ise oyun oynamaya devam ediyordum.Ailemde vazgeçmediğimi görünce benim bir meslek lisesi bilişim teknolojileri bölümüne gitmem gerektiğine karar verdiler.Tabi bu durumdan bende çok hoşnuttum.Bilişim teknolojileri bölümündeyken aslında kim olmak istediğimin farkına vardım ve amaçlarım doğrultusunda ilerlemek için oyunlara veda ettim.Hayatımın büyük bir bölümünü harcayan oyunlara veda ettim, evet yanlış duymadınız..

Bu seferde gerçekten yazılım işlerine merak saldım, dal olarak “Veri Tabanı” dalını seçtim.Benim hayatımda vazgeçilmez olan programlamaya aslında bu dakikadan itibaren bağlandım.Masaüstü uygulamaları geliştirerek , kendimi bulunduğum konumdan ileri safhaya taşıdım.Şuan lise son sınıfa geçmiş bulunmaktayım ve web dünyasına ilk adımlarımı geçen ay atmış bulunmaktayım.Web dünyası aslında masa üstüne göre oldukça keyif verici diyebilirim.Bundan sonra web ağırlıklı olarak çalışmalarıma devam etmeyi düşünüyorum ve bu vasıtayla web dünyasına ısınabilmem için bir blog açmaya karar -verdik.
Uzun bir süredir dostum olan Abbashan Durmuş’la programcılıkla alakam olmadığı zamanlardan beri , bir web site açmaya niyetliydik açıkçası…
Ne zaman “tamam oldu , bu sefer açıyoruz” desek bir olay patlıyor ve “evli evine , köylü köyüne” misali yollarımızı ayırıyoruz,tabii ki zamanımızın olmadığından böyle yapıyoruz…
Fazla uzatmadan,

Programlama dilleri olarak;
İyi Düzeyde – C#.NET
Orta Düzeyde – XHTML
Temel Düzeyde – JQUERY
(Not: jQuery bir javascript kütüphanesidir.)

Benim bahsetmek istediklerim bukadar, hakkımızda merak ettiğiniz soruları “Defter” menüsünden bize yazabilirsiniz veya özel olarak görüşmek isterseniz “İletişim” bölümünden bizlere ulaşabilirsiniz.

Esen Kalın…

Eylül 25, 2012 tarihinde Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

